ورود / عضویت

فایرفاکس ۹۷ منتشر شد و اکنون برای دانلود در دسترس است.

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print
موزیلا فایرفاکس ۹۷ با تغییرات اندکی منتشر شد و همکنون شما می توانید آخرین نسخه پایدار این مرورگر وب منبع باز، رایگان و چند پلتفرمی را برای پلتفرم های گنو/لینوکس، macOS و ویندوز دانلود نمایید.

فایرفاکس ۹۷ مجموعه جدیدی از تم های Colorway را برای شخصی سازی بیشتر ظاهر مرورگر وب اضافه کرده است، و هم اکنون شش تم Colorway در دسترس است (برای مدت زمان محدود) که می‌توانید در قسمت Themes در صفحه about:addons یا از طریق گزینه Customize Toolbar و انتخاب گزینه Manage Themes آن ها را امتحان کنید.

در این نسخه پشتیبانی از PostScript printing برای کاربران گنو/لینوکس حذف و برای کاربران ویندوز ۱۱، سبک جدید نوارهای اسکرول اضافه شده است و همچنین در macOS، بارگیری فونت سیستم بهبود یافته است و باعث می‌شود باز کردن و جابجایی به برگه‌های جدید در شرایط خاص سریع‌تر شود.

در این نسخه همچون گذشته شاهد رفع چندین اشکال و سیاست های جدید در آخرین نسخه فایرفاکس و رفع مشکلات امنیتی مختلف هستیم.

موزیلا فایرفاکس یک نرم افزار رایگان و متن باز برای گنو/لینوکس، ویندوز، مک اوس و اندروید است. کاربران ویندوز و مک اوس می‌توانند مستقیماً از طریق نرم افزار فروشگاه سیستم عامل خود آن را نصب نمایند.

کاربران گنو/لینوکس می توانند فایل باینری آن را مستقیما از وب سایت رسمی دانلود و یا به محض اینکه نسخه جدید در مخازن نرم افزار پایدار توزیع گنو/لینوکس مورد علاقه شما قرار گرفت، نصب یا بروزرسانی خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.