ورود / عضویت

گواهینامه های REDHAT

Red Hat یک شرکت آمریکایی نرم‌افزار متن باز و سازنده مهم توزیع لینوکس است، که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده است. این شرکت پشتیبان توزیع‌های لینوکس، Red Hat Enterprise Linux و فدورا می‌باشد. شرکت Redhat به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان لینوکس در دنیا شناخته می شود در بسیاری از دیتا سنترها و شبکه های بزرگ از سیستم عامل های Redhat استفاده می شود. با توجه به سابقه درخشان این شرکت مدرک بین المللی آن نیز دارای اهمیت ویژه ای در دنیا می باشد.

لیست دوره ها

RHCSA

در این دوره افراد با نصب ، پیکربندی و را ه اندازی سیستم عامل ردهت آشنا می شوند. این دوره شما را قادر می سازد تا بتوانیدکاربران ، هارد دیسک ، سیستمهای Sharing و نرم افزارها را بصورت کامل مدیریت و نگهداری نمایید.

هدف اصلی دوره RHCSA مدیریت سیستم عامل لینوکس در حد کاربران میانی شبکه می باشد


بیشتر...

RHCE

آزمون (Red Hat Certified Engineer (RHCE مبتنی بر عملکرد برای آزمایشات (Red Hat Enterprise Linux 7 (EX300 برای تعیین اینکه آیا دانش، مهارت و توانایی شما با نیازهای یک مدیر ارشد سیستم مسئول سیستم های Red Hat Enterprise Linux meet مطابقت دارد یا خیر. برای بدست آوردن گواهینامه RHCE،گواهینامه دوره (Red Hat Certified System Administrator (RHCSA لازم است.

یک گواهینامه RHCE توسط یک مدیر سیستم مجاز (Red Hat (RHCSA به دست می آید که دانش، مهارت و توانایی مورد نیاز یک مدیر ارشد سیستم مسئول سیستم های لینوکس Red Hat Enterprise را نشان داده است.

بیشتر...

RHSA

در حال حاضر کمپانی ردهت به عنوان یک شرکت طراز اول در ارائه محصولات و خدمات متن‌باز در دنیای IT شناخته شده‌است. این شرکت تنها شرکت ارائه کننده، دوره‌های آموزشی وسیع و منسجم در حوزه محصولات و خدمات خود می‌باشد. از آنجا که بسیاری از توزیع‌های دیگر لینوکس، از جمله Oracle Enterprise Linux، CentOS، Scientific Linux و ClearOS منطبق بر ردهت لینوکس می‌باشند و توزیع‌های مانند فدورا انطباق قابل توجهی با استاندارهای این سیستم‌عامل دارند، لذا تسلط به سیستم‌عامل تجاری ردهت به معنی تسلط به حوزه وسیعی از توزیع‌های لینوکس می‌باشد. این دوره برای آماده‌سازی دانشجویان جهت شرکت در امتحان RHCSA طراحی شده است. این آزمون بر اساس نسخهRed Hat Enterprise Linux 7، که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل این کمپانی می‌باشد، برگزار می‌گردد.

بیشتر...

RHCVA

مجازی سازی (Red Hat (RH318 با استفاده از Red Hat to Virtualization مهارت های مورد نیاز برای استقرار، مدیریت و کار با ماشین های مجازی را در سازمان خود به شما می آموزد. از طریق تمرینات عملی متعدد، شما توانایی استقرار و پیکربندی زیرساخت مجازی سازی Red Hat و استفاده از آن را برای تهیه و مدیریت ماشین های مجازی نشان خواهید داد. این پیشنهاد همچنین شما را برای امتحان مجوز Red Hat Certified Specialist در مجازی سازی آماده می کند.

این دوره براساس Red Hat Enterprise Virtualization 4.3 و Red Hat Enterprise Linux® ۷.۶ and 8 و همچنین Red Hat Hyperconverged Infrastructure for Virtualization 1.6 ساخته شده است.

بیشتر...

RHCSS

با توجه به حساس بدون مبحث امنیت در صنعت سورس یکی از دوره های که بصورت آکادمیک و طبقه بندی شده به این مقوله می پردازد دوره RHCSS می باشد. در این دوره افراد پیکربندی SELinux ، یکپارچه سازی احراز هویت و ایجاد امنیت بر روی سرویس های مختلف را بصورت کامل فرا می گیرند.


بیشتر...

RHCSA

(Red Hat Certified System Administrator (RHCSA دانش شما را در زمینه های مدیریت سیستم در طیف گسترده ای از محیط ها و سناریوهای استقرار آزمایش می کند. مهارت های آزمایش شده در این آزمون پایه و اساس مدیریت سیستم در کل محصولات Red Hat است.

با قبولی در این آزمون، شما یک مدیر سیستم مجاز Red Hat می شوید. اگر تصمیم دارید سفر یادگیری خود را فراتر از RHCSA ادامه دهید، اعتبار نامه همچنین می تواند به عنوان یک گام اساسی در مسیر شما برای رسیدن به بالاترین سطح گواهینامه باشد Red Hat Certified Architect.

بیشتر...