ورود / عضویت

DXVK 1.9.1 پشتیبانی از بازی های Far Cry 5 ، GTA IV ، Risen 3 ، Roblox و سایر بازی ها را بهبود می بخشد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print
DXVK (یک لایه منبع باز مبتنی بر Vulkan)، با پیشرفت های بیشتر در مورد بازی های مورد علاقه شما و پشتیبانی از D3D9 ، D3D10 و D3D11 به روز شده است.

نسخه DXVK 1.9.1 یک ماه و نیم پس از DXVK 1.9 برای بهبود پشتیبانی از بازی های مختلف، از جمله Roblox، ارائه می شود که باید عملکرد بهتری در GPU های NVIDIA داشته باشد و دیگر نباید در بازی های Risen 3 و GTA IV که هنگام بازی با کارت گرافیک NVIDIA کرش اتفاق می افتاد باشیم.

بهبودهای عملکرد Roblox با بازنویسی روش انجام مرحله بندی در D3D11 بدست آمد، که همچنین باعث کاهش استفاده از حافظه و تعداد کپی های تصویر مورد نیاز برای انتقال داده ها بین GPU و CPU می شود.

این نسخه همچنین از بازی ویدیویی Far Cry 5 و سایر بازیهایی که از Dunia Engine، و فورک نرم افزاری CryEngine با ارائه higher-quality water rendering پشتیبانی می کند و همچنین عملکرد بازی ویدیویی Far Cry 1 در GPU های NVIDIA را بهبود می بخشد. که اکنون باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

علاوه بر این، DXVK 1.9.1 برای جلوگیری از بروز برخی اشکالات، یک راه حل برای بازی ویدیویی World of Final Fantasy و یک راه حل برای بازی ویدیویی Earth Defense Force 5 برای رفع برخی از مسائل ناشی از روشن و خاموش شدن همگام سازی عمودی بازی بین قاب ها اضافه کرده است.

تغییرات دیگر شامل reimplements اولیه قفل کردن مبتنی بر قفلهای SRW ویندوز است که به نظر می رسد در مقایسه با اجرای winpthreads در ساخت mingw کارآمدتر باشد و مشکلات مختلف عملکرد و پایداری معرفی شده با قفل D3D9 را بازنویسی نسخه قبلی می کند.

اگر از DXVK در توزیع گنو / لینوکس خود برای انجام بازی های ویندوز استفاده می کنید، به محض قرار گرفتن در مخازن نرم افزار، آن را به DXVK 1.9.1 به روز کنید. کسانی که می خواهند DXVK را کامپایل کنند می توانند کد منبع آن را از صفحه GitHub پروژه دانلود نمایند و در آنجا می توانید یادداشت های انتشار کامل را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.