ورود / عضویت

پلاسما موبایل ۲۱.۰۷ با پیشرفت هایی درKasts Dialer ، Shell و موارد دیگر منتشر شد.

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

پروژه KDE امروز در دسترس بودن پلاسما موبایل ۲۱.۰۷ را به عنوان یکی دیگر از به روزرسانی های مهم این محیط دسک تاپ موبایل قدرتمند و همیشه در حال رشد برای تلفن های هوشمند گنو/لینوکس اعلام کرد.

Plasma Mobile 21.07 بروزرسانی‌هایی را در قسمت پوسته انجام داده است که باعث شده پنل بالای صفحه بسیار بهبود یابد و در کل باعث واکنشگرایی بهتر پوسته هم شود، همچنین شاهد شماره گیر با پشتیبانی بهتر از شماره های بین المللی، پشتیبانی از صفحه کلیدهای سخت افزاری و توانایی نمایش بهتر نام مخاطب هنگام دریافت تماس و Qrca QR Reader با پشتیبانی از چندین دوربین و توانایی وارد کردن بارکد برای بلیط های حمل و نقل به برنامه KDE Itinerary هستیم.

برنامه پادکست Kasts نیز در این نسخه با بسیاری از ویژگی های جدید به روز شده است، از جمله امکان دانلود و از سرگیری قسمت های پادکست، تنظیمات سرعت پخش مجدد، صفحه جدید Discover که به شما امکان می دهد پادکست ها را در سایت https://podcastindex.org جستجو کنید، امکان بررسی اتصال، قابلیت برجسته کردن صفحه انتخاب شده در حال حاضر در منوی اصلی و تنظیمات جدید برای تنظیم قسمتهای پخش شده.

همچنین در نسخه پلاسما موبایل ۲۱.۰۷، برنامه Calindori بهبود یافته است، که دیگر بدون دلیل صفحه نمایش تلفن را نیمه شب روشن نمی کند، برنامه KRecorder و KClock که هر دو مشکلاتی شبیه به هم داشتند اصلاحاتی را دریافت کرده اند که به پایدار شدن آن ها کمک کرده است، و همچنین برنامه KWeather از یک پلاسموئید اصلاح شده و یک نشانگر صفحه برای حالت تخت و Spacebar بهره می برد و برنامه پیام کوتاه اکنون می تواند به درستی چت ها را منظم نمایش دهد.

به غیر از موارد، این به روزرسانی جدید Palsma Mobile بسیاری از اشکالاتی که وجود داشت را برطرف می کند تا محیط دسک تاپ موبایل را پایدارتر و قابل اطمینان تر کند. برای جزئیات بیشتر در مورد این تغییرات، می توانید به صفحه اعلامیه انتشار مراجعه کنید.

اگر از پلاسما موبایل در تلفن هوشمند لینوکسی خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که بروزرسانی ها قبلی را گرفته و نصب کرده باشید و همچنین اگر به دنبال ویژگی ها و پیشرفت های جدید این سیستم عامل هستید بروزرسانی پلاسما موبایل ۲۱.۰۷ را دریافت و نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.