دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ “Bullseye” با ۵۳ به روز رسانی امنیتی و ۵۸ رفع اشکال منتشر شد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

تیم دبین امروز در دسترس قرار گرفتن دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ به صورت عمومی را به عنوان پنجمین نسخه از سری سیستم عامل های Debian GNU/Linux 11 “Bullseye” اعلام کرد.

دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ دقیقاً دو ماه پس از نسخه ۱۱.۴ به عنوان یک بروزرسانی متوسط منتشر می شود و شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری (۵۸ رفع اشکال متفرقه و ۵۳ به روز رسانی امنیتی) از ۱۸ تیر تا به امروز می باشد.

برای جزئیات بیشتر در مورد این اصلاحات، اطلاعیه انتشار را مطالعه نمایید. در همین حال، اگر از سیستم عامل دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ “Bullseye” بر روی رایانه خود استفاده می کنید، می توانید نسخه خود را با دستور sudo apt update && sudo apt dist-upgrade در ترمینال به روز نمایید.

و اگر قصد نصب Clean install دارید، می‌توانید ایمیج ISO دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ را همین حالا از وب‌سایت رسمی دانلود کنید.

دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ برای معماری های ۶۴ بیتی (amd64)، ۳۲ بیتی (i386)، PowerPC 64 بیتی Little Endian (ppc64el)، IBM System z (s390x)، MIPS 64 بیتی Little Endian (mips64el)، MIPS 32 Little Endian (mipsel)، MIPS، Armel، ARMhf، و AArch64 (arm64) ارائه شده است.

ایمیج دبین گنو/لینوکس ۱۱.۵ برای سیستم های ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی با محیط های دسکتاپ KDE Plasma، GNOME، Xfce، LXQt، LXDE، Cinnamon و MATE در دسترس هستند. یک ایمیج ISO “استاندارد” نیز برای دانلود در دسترس است که محیط گرافیکی ندارد.

همچنین تیم دبین امروز، نسخه دبین گنو/لینوکس ۱۰.۱۳ را به عنوان سیزدهمین و آخرین به روز رسانی این سری از سیستم عامل Debian GNU/Linux 10 “Buster” منتشر کرد. این به روز رسانی دارای ۷۹ رفع اشکال و ۷۹ به روز رسانی امنیتی است.

برای جزئیات بیشتر، صفحه اعلام انتشار را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.