ورود / عضویت

دبیان ۱۰.۸ به عنوان آخرین به‌روزرسانی سه ماهه، منتشر شد.

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

دبیان ۱۰.۸ به عنوان آخرین به‌روزرسانی سه ماهه این ورژن، پیش از دبیان ۱۱ که در اواخر سال انتظار می رود، در دسترس قرار گیرد منتشر شد.
دبیان ۱۰.۸ با ده ها نسخه بسته به روز شده در مقایسه با ۱۰.۷، جدیدترین نسخه به‌روزرسانی پایدار برای “Buster” به حساب می آید. دبیان ۱۰.۸ دارای تعدادی رفع اشکال، به روزرسانی امنیتی برای طیف گسترده ای از بسته های مختلف، جدیدترین بسته Steam ، بسته درایور گرافیکی NVIDIA به روز شده ، داده های منطقه زمانی به روز شده و مجموعه موارد دیگر رفع اشکال و نگهداری می باشد.
لیست کامل به روزرسانی بسته ها برای دبیان ۱۰.۸ می توانید از طریق اعلامیه امروز در Debian.org مشاهده کنید.

https://www.debian.org/News/2021/20210206

نسخه Debian 10.8 از این جهت قابل توجه است که اسکریپت های ساخت خود را بهبود بخشیده است که اجازه می دهد تا “به طور موازی” image ها ساخته شوند و نسخه های جدید خیلی سریعتر توسعه و ساخته شوند. اندرو کاتر ، توسعه دهنده دبیان ، تأیید کرد که “سرعت شرم آور موازی کار کرده است” در ساختمان انتشار تصاویر دبیان بسیار سریعتر است.

اندرو کاتر، توسعه دهنده دبیان، تأیید کرد که “سرعت موازی کار” در ساختمان انتشار، image دبیان بسیار سریعتر شده است.

در همین حال دبیان ۱۱ اکنون تحت یخ زدگی اساسی (freeze) خود قرار دارد در حالی که بسته بندی جدید freeze نرم در یک هفته آغاز می شود و یخ زدگی سخت از اواسط ماه مارس آغاز می شود. باقیمانده روند انتشار دبیان ۱۱ باید مشخص شود در حالی که نسخه پایدار دبیان ۱۱.۰ باید در اواخر سال جاری به پایان برسد.


دانلود دبیان ۱۰.۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.