ورود / عضویت

رافائل رچید از انتشار توزیع Linuxfx نسخه ۱۱.۱.۱۱۰۳ خبر داد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print
رافائل رچید انتشار Linuxfx 11.1.1103 را اعلام کرده است، که یک بیلد به روز شده مبتنی بر پروژه اوبونتو با محیط دسکتاپ KDE Plasma که شبیه به رابط کاربری ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ است.

این نسخه مبتنی بر Ubuntu 20.04 LTS است و قابلیت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های اندروید را دارد و همچنین بسیاری از برنامه‌های محبوب مایکروسافت مانند Edge و PowerShell راه همراه خود دارد و پشتیبانی می کند.

نسخه ۱۱۰۳ شامل چندین ویژگی جدید است، این نسخه از کرنل ۵.۱۳ بهره می برد که باعث شده عملکرد بهتری بر روی سخت افزار های جدید داشته باشد.

برنامه System tools از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند مانند: فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، اسپانیایی، انگلیسی ایالات متحده و پرتغالی.

همچنین در این نسخه شاهد عملکرد بهتر برنامه های اندروید هستیم و اکنون علاوه بر پشتیبانی از OpenGL، از VulkanVulkan (experimental) می شود. در نهایت، تمام بسته های سیستم از جمله WxDesktop و ONLYOFFICE به روز شده اند.

برای خواندن کامل اطلاعیه انتشار به صفحه اخبار این توزیع مراجعه کنید و هم اکنون می توانید ایمیج این توزیع را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.