ورود / عضویت

اوبونتو تاچ OTA-18 با بهبود عملکرد و تغییرات مختلف فردا منتشر خواهد شد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

بنیاد UBports فراخوانی را برای آزمایش به روزرسانی نرم افزار Ubuntu Touch OTA-18 آینده برای دستگاه های تلفن اوبونتو اعلام کرد، که نوید بهبودهای مختلف عملکرد و برنامه های به روز شده را می دهد.

Ubuntu Touch OTA-18 قول می دهد که به روزرسانی های تعمیر و نگهداری سیستم عامل موبایل Ubuntu Touch است که توسط UBports برای تلفن های هوشمند مجهز به لینوکس توسعه یافته است و باعث ایجاد عملکردهای مختلف برای کل سیستم در همه دستگاه های پشتیبانی شده می شود.

برای دستیابی به آن، تیم موفق شده روشی را برای اوبونتو تاچ برای کاهش و نمایش تصاویر پس زمینه با استفاده از تصویر زمینه پیش فرض بدون تأثیر بر عملکرد سیستم، پیاده سازی کند، که بیشتر به نفع کاربران BQ Aquaris E4.5 است . برای سایر دستگاه ها، میزان صرفه جویی در RAM بسته به وضوح صفحه و تصویر زمینه متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این بهبودهای عملکرد، نسخه Ubuntu Touch OTA-18 دارای یک برنامه Messages به روز شده با پشتیبانی از برچسب ها و ذخیره سازی پیام های بهبود یافته، و همچنین یک مرورگر وب Morph به روز شده، پشتیبانی از نمای صفحه کلید در برگه های خالی جدید و سابقه ناوبری محلی است.

تایمر و هشدارها نیز در نسخه پیش رو بهبود یافته اند تا به طور پیش فرض هشدارهای بی صدا را به تعویق بیندازند و سرویس media-hub برای پخش محتوای صوتی و تصویری بازنویسی شده است تا کار در آن راحت باشد و در نسخه های بعدی گسترش یابد.

تیم UBports گفت: “ما خوشحال می شویم اگر همه برنامه های خود را که محتوای صوتی یا تصویری بومی پخش می کنند (نه مرورگر یا webapps) آزمایش کنید و اگر رفتار عجیبی در آنها مشاهده کردید، به ما اطلاع دهید.”

اگر می خواهید در آزمایش به روزرسانی Ubuntu Touch OTA-18 به UBports کمک کنید، لطفاً دستورالعمل های مربوط به فراخوان اعلامیه تست را دنبال کنید تا نسخه قبل از انتشار را در دستگاه های خود نصب کنید. با این حال، لطفاً به خاطر داشته باشید که این یک نسخه ناپایدار است که ممکن است اشکال داشته باشد، بنابراین اگر نمی خواهید در آزمایش شرکت کنید، منتظر نسخه نهایی در ۲۳ تیر ۱۴۰۰ (۱۴ ژوئیه ۲۰۲۱) باشید.

در همین حال ، UBports روی انتقال Ubuntu Touch به پایگاه Ubuntu 20.04 LTS (Focal Fossa) کار می کند و آنها در حال توسعه ابزاری به نام UBports Platform Development Kit هستند که ابزارهای مفیدی را برای توسعه دهندگان برای آزمایش ایمیج Ubunt Touch 20.04 در یک ماشین مجازی در Linux ، و همچنین macOS اینتل و ARM64 ارائه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.