ورود / عضویت

GNOME 40.3 با بهبود GNOME SOFTWARE و بسیاری از رفع اشکال دیگر منتشر شد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

امروز پروژه GNOME انتشار GNOME 40.3 را به عنوان سومین به روزرسانی تعمیر و نگهداری به عنوان جدیدترین و بزرگترین سری بروزرسانی محیط دسک تاپ GNOME 40 اعلام کرد.

حدود ۵ هفته پس از انتشار گنوم ۴۰.۲، گنوم ۴۰.۳ با برنامه GNOME Software به روز شده منتشر می شود که اکنون بسته به نوع برنامه و پیکربندی کاربر، به طور خودکار به روزرسانی های برنامه را نصب می کند و همچنین شامل برنامه هایی از مخازن غیر فعال در نتایج جستجو در نمای کلی فعالیت ها، برگه به ​​روزرسانی بهبود یافته و همچنین پشتیبانی بهتر از برنامه های PackageKit است.

نمایشگر اسناد Evince نیز به روز شده است تا در صورت عدم وجود تاریخ ایجاد یا تغییر در سند “None” وارد شود و همچنین برای فعال کردن گزینه Odd Pages Left تنها در صورت فعال بودن ویژگی صفحه دوتایی فعال می شود و برنامه GNOME Boxs بهبودهایی در عملکرد در پس زمینه برای non-Flatpak builds دریافت کرده است.

همچنین در این نسخه اشکالاتی که در قابلیت مشاهده پاپ آپ IM در حالت تمام صفحه، در رندر سایه، پیمایش عمودی اسکورل در زبان های RTL و … بر طرف شده است. برای خواندن کامل اشکالات رفع شده به صفحه تغییرات مراجعه نمایید.

به روزرسانی GNOME 40.3 برای همه کاربرانی که از گنوم ۴۰ در توزیع های گنو/لینوکس خود استفاده می کنند توصیه می شود. اگر این بروزرسانی هنوز وارد مخازن توزیع های شما وارد نشده است می توانید کد منبع آن را دانلود و کامپایل نمایید یا صبر کنید تا پکیج های آن در مخازن رسمی توزیع های شما قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.