ورود / عضویت

Proton 6.3-5 پشتیبانی از Civilization VI ،Far Cry ،Dark Devotion و موارد دیگر را اضافه می کند

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

Valve امروز Proton 6.3-5 را به عنوان آخرین نسخه پایدار ابزار سازگار با منبع باز و رایگان خود برای Steam Play منتشر کرد که به شما امکان می دهد بازی‌های ویندوز را روی سیستم گنو/لینوکس خود انجام دهید.

گیمرهای لینوکسی خوشحال می شوند چون Proton 6.3-5 همراه با پیشرفت های زیادی برای بازی های مورد علاقه آن‌ها است. برای مبتدیان، این کار اجرای بازی های Bloodstained ، Deep Rock Galactic ، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ، Resident Evil 2 (2019) ، Resident Evil 3 (2020) و Team Sonic Racing را بهبود می بخشد.

سپس ، پشتیبانی از Crypt Stalker ، Dark Devotion ، Dorfromantic ، Far Cry ، Hard Reset ، Hogs of War ، Might & Magic: Clash of Heroes ، Pro Cycling Manager 2020 ، Sang Froid – Tales of Werewolves ، Secret of Mana ، Sid را اضافه می کند. بازی های Meier’s Civilization VI و Trainz Railroad Simulator 2019 که هم اکنون می توانید آنها را در جعبه لینوکس خود بازی کنید.

علاوه بر این، Proton 6.3-5 پشتیبانی کنترلر از بازی ویدیویی Hades و بسیاری از عناوین دیگر را با استفاده از موتور Unity بهبود می بخشد و مشکلات مربوط به بازی ویدیویی Conan Exiles و عناوین دیگر را با استفاده از راه انداز Funcom برطرف می کند و رفع مشکلات ضعیف بودن صدا در بازی Darksburg و مشکل هنگ کردن در اجرای راه انداز بازی های Project Cars 3، CyberPunk 2077 .

زیر سیستم نسخه جدید پروتون با جدیدترین و بهترین DXVK 1.9 اجرای مبتنی بر Vulkan از D3D9 ، D3D10 و D3D11 برای Linux / Wine طراحی شده است، که شامل یک vkd3d-proton به روز شده کامل API Direct3D 12 در بالای Vulkan است و از انتخاب دستگاه GPU بهبود یافته برخوردار است.

نکته آخر اینکه پروتون ۶.۳-۵ با پشتیبانی بهتری از ساخت های مبتنی بر کانتینر در خارج از ساخت ماشین مجازی همراه است. برای جزئیات بیشتر در مورد این نسخه، که به زودی در توزیع های گنو/لینوکس مورد علاقه شما منتشر می شود، می توانید از تغییرات کامل صفحه GitHub پروژه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.