ورود / عضویت

PeaZip 8.6 با شخصی سازی بیشتر رابط کاربری، و بهود در استخراج و آرشیو فایل ها منتشر شد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print

PeaZip 8.6 امروز ۲۳ فروردین به عنوان آخرین نسخه پایدار نرم افزار مدیریت آرشیو منبع باز، رایگان و چند پلتفرمی برای پلتفرم های گنو/لینوکس، macOS و ویندوز منتشر شده است.

PeaZip 8.6 تقریباً دو ماه پس از نسخه ۸.۵ منتشر می شود تا یک تم پیش‌فرض جدید به نام «Main» را معرفی کند که دارای نمادهایی است که برای ادغام بصری با اکثر طرح‌های سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده طراحی شده‌اند. علاوه بر این، نمادهای جدید .ico و .png اکنون در فهرست (peazip)/res/share/icons برای سفارشی کردن بیشتر برنامه در دسترس هستند.

کنترل انتخاب کننده تم در این نسخه و همچنین سازماندهی چیدمان رابط کاربری با معرفی یک منوی پاپ آپ جدید “Style” در سمت راست نوار ابزار ساده شد، که چندین زیر منوی مورد استفاده برای سفارشی سازی سریع، رابط کاربری، نوار وضعیت ساده تر و زیر منوی پیمایش در منوی زمینه، و همچنین منوی پیمایش یکپارچه برای نوار آدرس، breadcrumb، و نمای درخت را ادغام می کند.

قابلیت‌های استخراج و بایگانی PeaZip نیز در این نسخه با پشتیبانی از گزینه جدید “Immediate execution” در Profiles و Presets برای شروع فوری فشرده‌سازی فایل‌های انتخابی بدون نیاز به تایید، و همچنین گزینه جدیدی که از قابلیت ویرایش فایل های فشرده و گزینه ذخیره سریع بایگانی، پشتیبانی می کند بهبود یافته است و همچنین دو گزینه جدید در خط فرمان (-add2preset N و -add2custom) برای فشرده سازی فایل ها با استفاده از یکی از گزینه های فشرده سازی اضافه شده است.

علاوه بر این، PeaZip 8.6 یک منوی پاپ آپ جدید “Session History” را به دکمه های “Back” و “Forward” اضافه می کند، که یک منوی پاپ آپ breadcrumb به دکمه “Up”، برچسب ها می باشد. صفحه‌های Archiving and Extraction هر زمان که بخواهید اطلاعات را با یک کلیک به شما نمایش خواهد داد و همچنین مشکل اندازه دیکشنری برای فایل های آرشیو ZIP با استفاده از فشرده‌سازی XZ برطرف کرده است، و backendهای Pea 1.07 و Zstd 1.5.2 (لینوکس) به‌روزرسانی شده اند.

شما می‌توانید PeaZip 8.6 را هم‌اکنون از وب‌سایت رسمی به‌عنوان بسته‌های باینری برای محیط‌های GTK (GNOME، Xfce) و Qt (KDE Plasma، LXQt) دانلود کنید که نیازی به نصب ندارند، یا می‌توانید این برنامه مدیریت آرشیو منبع باز را از طریق Flathub نصب نمایید. و همچنین اگر ترجیح می دهید که خودتان سورس آن را گرفته و کامپایل نمایید به صفحه Github این برنامه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.