ورود / عضویت

لیبره آفیس ۷.۳ با رفع نزدیک به ۱۰۰ باگ منتشر شد

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Telegram
Twitter
Email
Print
Document Foundation عرضه عمومی LibreOffice 7.3.1 را به عنوان اولین نسخه از جدیدترین و بهترین مجموعه آفیس منبع باز، رایگان و چند پلتفرمی LibreOffice 7.3 اعلام کرد.

LibreOffice 7.3.1 دقیقاً یک ماه پس از LibreOffice 7.3 منتشر می شود تا تعدادی از باگ ها و مشکلاتی را که مانع از استفاده موفقیت آمیز نرم افزار مجموعه آفیس محبوب برای هر یک از نیازهای اداری خانگی شما می شود، برطرف کند.

در مجموع ۹۸ مشکل در این نسخه مورد بررسی قرار گرفت تا راه حل هایی برای چندین باگ نسخه LibreOffice 7.3 ارائه شود، از جمله رگرسیون محاسبه خودکار در مؤلفه Calc، همراه با خرابی هنگام اجرای Calc بدون دستورالعمل AVX.

LibreOffice 7.3.1 همچنین برای پشتیبانی بهتر فرمت‌های اسناد اختصاصی مانند DOCX، XLSX، و PPTX آمده است. برای جزئیات در مورد این رفع اشکال، تغییرات RC2 ، RC1 و RC3 را بررسی کنید.

اگر مجموعه LibreOffice 7.3 را روی توزیع گنو/لینوکس خود نصب کرده اید، باید بتوانید در روزهای آینده به نسخه LibreOffice 7.3.1 به روز رسانی کنید. کاربران توزیع‌های مبتنی بر DEB و RPM مانند Debian GNU/Linux/Ubuntu یا Fedora Linux/openSUSE می‌توانند باینری‌های LibreOffice 7.3.1 را هم‌اکنون از وب‌سایت رسمی دانلود کنند.

با این حال، لطفاً به خاطر داشته باشید که این نسخه Community LibreOffice است، به این معنی که اگر نرم‌افزار را در محیط‌های سازمانی استفاده می کنید و به پشتیبانی Document Foundation نیاز دارید، باید از نسخه LibreOffic Enterprise که قابلیت های بیشتری متاسنب با سازمان ها دارد استفاده کنید.

به‌روز رسانی برنامه ریزی شده بعدی از سری نسخه LibreOffice 7.3 ورژن LibreOffice 7.3.2 است که در حال حاضر برای اواسط یا اواخر فروردین (پایان ماه مارس یا اوایل آوریل ۲۰۲۲) با رفع اشکال بیشتر و پشتیبانی بهتر ازفرمت های اسناد اختصاصی، به ویژه از MS Office برنامه ریزی شده است.

LibreOffice 7.3 تا ۹ آذر ۱۴۰۱ (۳۰ نوامبر ۲۰۲۲) با هفت به‌روز رسانی تعمیر و نگهداری پشتیبانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.